-->

Anadolu Kartalı ile Röportaj

Merhaba arkadaşlar, hepimizin Anadolu Kartalı olarak tanıdığı Aydaki gururlarımızdan biri olan Türk Galactic Empire (diğer gururumuz Aog) devleti lideri Rıza Abi (Hoca) ile yaptığımız röportaj sizlerle.


Öncelikle röportaj isteğimi kabul ettiğiniz için teşekkür ederim

Siz ülkemizin en köklü ve en iyi oyuncularından birisiniz. Ülke olarak oyunda son aylarda artan bir sayımız olduğu için sizi tanımayanlar olacaktır. Bize kendinizi tanıtır mısınız?

sağol usta. Bizi tanımayanlar elbette olacaktır. Öncelikle biz oyuna geçen sene sonbahar başlarında başladık. başladığımız zaman ülkemiz işgal altındaydı fazla oyuncumuzda yoktu. ozamandan bu güne çok oyuncumuz oyunu bıraktı bizler halen devam ediyoruz.

Kendimi tanıtacak olursam ismim Rıza 32 yaşındayım.
Bi dönem Türkiye'yi yönettim. Sonra ülkenin önüne yeni ufuklar açmak için aya çıkıp devlet kurduk.

Oyundaki duruşunuz ile yaşınızın olgunluğunu taşıyorsunuz gerçekten de. 

32 yaş oyun yaş ortalamasının üstünde olan bir yaş. Oyuncuların çoğu öğrenci olduğu için oyun oynayacak zamanı oluyor. Peki sizin mesleğiniz ne?

Öğrencilerden farkım yok ben de öğretmenim :) vakit bulmaya gelince telefondan girilebildiği için canın istediğinde 2 dakika bakıp çıkabiliyorsun sıkıntı olmuyor.

Hocam, peki siz bu oyuna nasıl başladınız?


Facebook reklamı vardı baktım ülke bölünmüş görünüyor giresim geldi girdim baktım. Ülke bölünmemiş tamamen işgal altındaymış. Bi mücadeleye başladık halen devam ediyor.

Hocam, oyuna hiç öğrencilerinizi davet ettiniz mi :) 

yok etmedim :)

Ben ve benim gibiler  oyuna başlarken siz aya çıkıyordunuz.Aya çıkmadan önce ülke nasıl bir durumdaydı? Aya çıkma kararı neden alındı?


Evet ülke düze çıkmıştı. Ama ülkemizden sağa sola savaş açıldığında işgal tehlikesi olabilir diye böyle bir yol izlemeye karar verdik. Başarılı olduk sanırım.

Çıktığınız için pişman değilsiniz yani öyle mi? Çıkarken ki hedefleriniz neydi? Onları gerceklestirebildiniz mi?

Evet pişman değiliz 14 bölgeli devletimiz var. Huzurumuz var. Samimi arkadaşlarımız var. Arkadan iş çeviren yok arada tek tük çıksa da eleniyor aradan.

Sizle bu yola çıkıp sonra ayrılan eser ve fear hakkında ne düşünüyorsunuz?


İkisine de gitmeyin dedim gittiler lider oldular vs. Ben Türkiye siyasetini sevmiyorum çok fazla oyun dönüyor bana göre değil.

İkisi de Türkiye'ye lider olduktan sonra hesaplarını sattılar. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?


Kendi tasarrufları ben karışamazdım.

Fear oyunu bırakmış olsa da tekrar dönüş sinyali verdi. Tekrardan tr siyasetinde olacağını söyledi.Bu konuda bir fikriniz var mı? Bir de eser sadece hesabı mı sattı yoksa oyunu mu bıraktı ?

İkisinden de haberim yok bana bilgi vermediler. Biz kalan kadromuzla devam ediyoruz. Arada yeni katılımlar da oluyor.

Hocam, daha önceden Aog ile beraber bir Türk bloğu kurmuştunuz. Neden ondan vazgeçip eu bloguna girildi?

Türkiye ile aynı blokta olmak için.

Ayda eu bloğundan kimse var mı?Yani ayı Aog ile bölüşme planınız sekteye uğramayacak mi?


Tabi var. Bir ideal vardır bir de yapabildiklerin :) Gücün ve müttefiklerin kadar ilerlersin. Bu da zamanla değişebilir.
Yarının ne getireceği belli olmaz. Biz elimizde olana ve ileriye bakacağız.

Hocam, Türkiye siyasetinden hoşlanmadığınızı soylemistiniz. Peki Suanki yönetim hakkında ne düşünüyorsunuz? Yaptığı işleri beğeniyor musunuz?

Es geçelim bu soruyu cevaplarsam Türkiye siyasetine müdahale olur.

Peki, İstanbul 1.liği ve sonrasında öz holding tarafından yapılan Rusların kaynağını bitirme hamlesi hakkında ne düşünüyorsunuz?


Bize haber veren olmadı. Biz de sonradan öğrendik. Bu yüzden içeriğini net bilmediğim konuda söz söylemem yanlış olur.

Hocam, bildiğiniz gibi 18 ocakta eu blogu ile sovyetlerin saldırmazlık paktı sona eriyor. Bu tarihte yeni bir savas bizi bekliyor diyebilir miyiz?

Savaş kesin diye bişey yok. Liderlerin tavırları belirleyici olur.

 Benim canımı sıkan Türk oyuncular enerji biriktirmiyor büyük bi savaşta ilk 3 savaştan sonra vuruş gücümüz çok düşecek.

Hocam sizce savaş çıkarsa aktif bir şekilde savaşın her anında olmalı mıyız yoksa Ukrayna gibi daha pasif mi kalmalıyız?


Savaş çıkarsa zaten büyük bölümü Türkiye ye karşı sürdürülür. Pasif savaşan taraf olma ihtimalimiz yok gibi.

 Hocam, dünyayı, siyaseti yeterince konustuk. bize ayın güzel yanlarından bahseder misiniz? Aya neden gelelim?

Ayda tıp 8 olan bölgelerde hiç kirlilik olmadığından çalıştığınız sürece sürekli 10 dakikada +1 altın alırsınız . Ay tankı ile antrenman yapmak bombardımandan daha ucuza geliyor (hesapladık). bölgelerdeki madenler dünyadaki emsallerinden fazla kazandırıyor.

Dün bi makale gördüm İstanbul daki elmas madeniyle alakalı. 150 kusur level fabrika birim kazanca baktım benim ay 4 teki 129 level fabrikadan daha az kazandırıyordu. Madende de böyle Uranyumda da böyle ayda daha fazla kazandırıyor.

Röportajımızı sonlandırmadan önce hepimizin hocası ve Rıza abisi olarak halkımıza neler söylemek istersiniz?


Birlik olsunlar. Dobra olsunlar. Lider kim olursa olsun eğer şeffaf ve insanlarını düşünüyorsa arkasında dursunlar.

 Bizimle aynı yolda yürümek isteyen olursa da partimizde iyi insanlara ayrılmış bir yer her zaman var.

Bunca yoğun işinizin arasında bize vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederiz.
Ben de bana görüşlerimi aktarma imkanı verdiğiniz için size teşekkür ederim.


0 Yorum :

Yorum Gönder

Yorum üzerinden dilediğiniz soruyu sorabilirsiniz

*Bir Google Hesabınız yoksa Yorumlama Biçimi seçeneklerinden "Anonim" veya ad/url tıklayıp yorum yapabilirsiniz.

Adsense Reklam (Yayın Üstü)

Adsense Reklam (Yayın Ortası)

Adsense Reklam (Yayın Ortası)

Adsense Reklam (Yayın Altı)