-->

Satın Almak Mı Üretmek Mi?

Merhaba arkadaşlar hepimiz savaşlarda kullanmak  için silah alıyoruz. Önemli savaşlarda varımızı yoğumuzu silaha yatırıp düşmana en yüksek hasarı vermeye çalışıyoruz. Acaba bütün paramızla silah almak yerine kendimiz üretsek daha mı ucuza mı gelir?

Silah Satın almak mı? Üretmek mi?
Satın almak mı? Üretmek mi?

Bu makalede savaşta kullanılan silahların üretilerek mi yoksa satın alınarak mı daha ucuza geldiğini konuşucaz.

Tank üretimi

Tank ile başlayalım;
Tankın satın alım fiyatı: 40.000 L
Tank üretimi için gerekenler: 1.870 L - 39 Varil - 32 Kg Maden
39 Varilin satın alım fiyatı: 28.743 L
32 Kg Madenin satın alım fiyatı: 23.040 L
Üretimdeki net maliyet: 53.653 L
Üretim maliyeti - Satın alım fiyatı = 13.653 L ( !!ZARAR!! )
1.000 L kar edilmesi için önerilen satış fiyatı: 54.500 L

Savaş uçağı üretimi

Uçak ile devam edelim;
Uçağın satın alım fiyatı: 288.000 L
Uçağın üretimi için gerekenler: 3399 L - 255 Varil - 255 Kg Maden
255 Varilin satın alım fiyatı: 187.935 L
255 Kg Madenin satın alım fiyatı: 182.300 L
Üretimdeki net maliyet: 373.634 L
Üretim maliyeti - Satın alım fiyatı = 85.634 L ( !!ZARAR!! )
1.000 L kar edilmesi için önerilen satış fiyatı: 374.500 L

Üretim işi ile uğraşacak olursanız petrol ve maden satın almadan yapın bu işi. Petrol ve maden fabrikalarında çalışarak ham maddeleri elde edin, ondan sonra silah üretimine başvurun. Malzemeleri satın alma yolu ile silah üretimi yaparsanız totalde ne kadar zarar edildiği ortada. Üretimle uğraşmak istemiyorsanız direkt olarak elde etmek istediğiniz şeyi satın alın. Ama işin 3-5 kuruşuna bakıyorum diyorsanız da dediğim gibi fabrikalarda çalışıp elde ettiğiniz ham maddeler ile üretime işine rahatlıkla geçebilirsiniz. İşinize yarayacaksa ne mutlu bana!

Turkish Saitama'nin yorumlarda makaleye yaptığı katkı:
Eğitim düzeyiniz ne kadar yüksek ise silah üretme maliyeti düşer.
Örneğin benim eğitim statım 100 ve .60 hammadde karı sağlıyor ve böylelikle elde edilen karda artıyor.
Ama silah piyasası devamlı değiştiği için bu her stat levelinde kar sağlıcak diye bir şey olmuyor.


Rehberin yazarı Pablo Escobar (Ozan ŞEN)'a böyle bir rehbere emek verip bize kazandırdığı ve bu rehberi yayınlamamıza izin için Rival Regions Türkiye olarak teşekkür ederiz...

Silah üretimi konusuyla ilgili anlamadığınız veya belirtmek  istediğiniz her şeyi yorumlar kısmından bize iletebilirsiniz...

Makalenin aslına yorumlar kısmındaki linkden ulaşabilirsiniz....

1 Yorum :

Yorum üzerinden dilediğiniz soruyu sorabilirsiniz

*Bir Google Hesabınız yoksa Yorumlama Biçimi seçeneklerinden "Anonim" veya ad/url tıklayıp yorum yapabilirsiniz.

Adsense Reklam (Yayın Üstü)

Adsense Reklam (Yayın Ortası)

Adsense Reklam (Yayın Ortası)

Adsense Reklam (Yayın Altı)