-->

Hızlı Eğitim Rehberi-2


   Merhaba Arkadaşlar, Rival Regions'a yeni başlayanlar için 5 serilik hızlı eğitim rehberimizin 2. serisi ile karşınızdayız. İlk seriyi okumadıysanız alttaki linkten okuyabilirsiniz. 3. serimize gene aşağıdaki link yardımı ile ulaşabilirsiniz.

Rival Regions nasıl oynanır

                                                         
Rival Regions Eğitim Serisi  2

STATLAR:
Rival Regions perk
Rival Regions Statlar

Rival Regions'ta Statlar: kuvvet, eğitim ve dayanıklılık olmak üzere 3 e ayrılır ve her birinin oyuncuya kattığı puanlar vardır.

KUVVET:
Kuvvet statı oyuncunun verdiği hasarı, fabrikalardan edindiğiniz geliri ve bir şey üretirken ki maliyetinizi etkiler.

EĞİTİM:
Eğitim statı edinebileceğiniz maksimum iş tecrübesini arttırır ve önceki makalemde de bahsettiğim gibi iş tecrübesi ne kadar artarsa fabrika geliriniz o kadar artar.
Aynı zamanda savaşlarda verdiğiniz hasarı arttırsa da kuvvet kadar etkili değildir. 4 eğitim statı 1 kuvvet statına eşittir denebilir.
Rival Regions'ta Eğitim statınız ne kadar yüksek ise silah vs üretirken ki gereken maliyet düşer daha ucuza üretirsiniz.
Eğitim statınız 100 e ulaştığında devlet dairelerinde çalışıp, Türkiye'yi geliştirirsiniz. Bu çok önemlidir, her gün yapınız.

Rival Regions eğitim statı
Rival Regions devlet bölümleri


DAYANIKLILIK:
Dayanıklılık rival regions statları arasındaki en karmaşığıdır. Bir çok getirisi vardır;
  • Dayanıklılık 50 olduktan sonra altın fabrikalarında golddan kayıp olmadan çalışır,
    Tıp yüksek olan yerlerde gold farming yaparsınız.
  • Alfa hasarınızı arttırır. Hasar panelinde görülen a - zarar alfa hasarıdır ve hasar başına tecrübenize eklenir. Yani alfa hasarının artmasıyla daha hızlı seviye alırsınız.
  • Savaşlarda tek seferde gönderilebilecek birim sayısını etkiler. Mesela dayanıklılık 50 iken 260 bombardıman uçağı gönderebilirken dayanıklılık 100 olduğunda 300 uçak gönderebilirsiniz
  •  Hasarınızı arttırır, kuvvet kadar etkili değildir ancak eğitimden etkilidir. Yani 2 dayanıklılık 1 kuvvet e eşittir diyebiliriz.  
Genişletilmiş Stat Rehberi için Tıklayın
ASIL ULUS VE ETKİSİ:
Rival Regions original ulus
Rival Regions asıl ulus

Rival Regions'ta Asıl ulus verilen hasar konusunda çok önemlidir. Eğer savaştığınız bölge, asıl ulusunuzun bölgelerinden biriyse verdiğiniz hasar bayağı artar. Mesela asıl ulus Türkiyede ise sınırlarımız içerisinde 2kk hasar çıkartırken, Fransa'da 1kk hasar çıkarırsınız farkı siz tartın.

                  Hızlı Eğitim Rehberi-1 için tıklayın

                  Hızlı Eğitim Rehberi-3 için tıklayın


Rehberin yazarı, Rival Regions oyuncusu  Stabsoffizier'e böyle bir rehbere emek verip bize kazandırdığı ve bu rehberi yayınlamamıza izin için Rival Regions Türkiye olarak teşekkür ederiz...

Konuyla ilgili anlamadığınız veya belirtmek  istediğiniz her şeyi yorumlar kısmından bize iletebilirsiniz...

Makalenin aslına yorumlar kısmındaki linkden ulaşabilirsiniz....

1 Yorum :

Yorum üzerinden dilediğiniz soruyu sorabilirsiniz

*Bir Google Hesabınız yoksa Yorumlama Biçimi seçeneklerinden "Anonim" veya ad/url tıklayıp yorum yapabilirsiniz.

Adsense Reklam (Yayın Üstü)

Adsense Reklam (Yayın Ortası)

Adsense Reklam (Yayın Ortası)

Adsense Reklam (Yayın Altı)