-->

North ile röportaj

Merhaba arkadaşlar,  halkımızın merak ettiği birkaç önemli soruyu Aog parti/devlet lideri North'e yönelttik. Açıkçası biz bu röportajı yaparken Talip hoş sohbetinden keyif  aldık. Umarız sizin için de öyle olur.Keyifli okumalar.



Öncelikle röportaj isteğimi kabul ettiğiniz için teşekkür ederim

Rica ederim böyle gazeteleri destekliyorum insanların söylemek istediklerini ve merak edilen konularda yardımcı oluyor

Sizi Aog liderliğiyle ve makaleleri aktif kullanmanız ile sıkça görüyoruz. Ama hakkınızda pek bir bilgimiz yok. Bize kendinizi tanıtır mısınız?


Tabi, adım Talip 22 Yaşındayım Matbaa sektöründe çalışıyorum Dergi okul kitapları gazete gibi işler basıyorum.

Talip Bey, siz bu oyuna nasıl başladınız?

Bu oyuna çoğu kişinin tanıdığı Ömer KAÇAR(64 level Lider) Facebook grubumuzda paylaştığı ekran fotoğrafı ve parti kurduğunu söylemesi ile başladım.

Oyuna kayıt oldum.Ömer kardeşimin kurmuş olduğu partiye katılarak ilk adımı atmış bulundum :)
Tabi şuan kendisini geliştirdi 73 Level :)

Aog reeldeki sayıları ve yaptıkları işler ile çok büyük bir grup . Aog olarak oyuna kaç kişi başladınız? Ve dönemin oyuncuları sizi nasıl karşıladı?

Evet,Facebook grubumuzda 16.500 e yakın üye bulunuyor. Kemik kadronun oyuna başlama tarihi belli 20 ile 24 Eylül arası ve bundan 1 hafta sonra sayımız 800 lere ulaşmıştı haliyle çok tepki çektik.

Dönemin oyuncuları gerçekten düşman gibi yaklaştılar bize herkes öyleydi diyemem ama Türkiye'de bulunan çoğu oyuncu oyuna başlar başlamaz bize düşman kesildiler. Bunun sonucunda makalelerde tartışmalar kavgalar küfürler gerçekleşti. Ama Eser öyle yapmadı Kendi discordumuzu kurduk Eser de orada bize yardım etti hergün beraberdik oyunun tarihini neler olup bittiğini ve bize neden böyle davrandıklarını anlattı Eserle Dostluğumuz ozaman başladı. 

Ben de yaklaşık sizden bir ay sonra oyuna başladım. Ve "64levellik başkan mi olur lan mq " dönemlerine bende denk geldim. 
Çok geçmeden siz de TGA gibi aya çıkma kararı aldınız. Bu kararı almanızın başlıca sebepleri nelerdi?


Aslında bizim liderlik gibi bir amacımız yoktu en azından oyunu öğrenip bilgiler edinene kadar ama Eser ve Tsk(TGA) Ay'a çıkma kararı alınca çoğunluk olarak ülke liderliği bizde kaldı biz elimizden geldiğinde yönetmeye çalıştık hatalarımız oldu yanlışlarımız oldu ama elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalıştık.

 Sonrasında Ömerin Seviyesi 64 olduğundan tepkiler yükselmeye başladı.Bizde Oruç'u ozamanın (Makale Uzmanını) lider yaptık ama yine muhalefet bitmedi baskılar çoğaldı chatte orucun ailesine dahi küfürler edildi. Sakin kalmayı denedik olmadı zaten Türkiyede hala mevcut Liderlik sevdalısı muhalefeti açık arayan insanlar Sonrasında Eser'le konuştuk partimizin ortak kararı ile ay'a çıktık çıkarken'de parti nüfusumuzu kaybettik hala AOG dan olupta başka partilerde olan kardeşlerimiz var.

Talip Bey, birde Türkiye'de aog dönemi olduğu zamanlar halktan tepki gelmesine rağmen "iyi aoglar" cümlesini çok duyuyorduk. Bu inatlaşmanın sebebi neydi?Bu cümleden Nasıl vazgeçildi?


Bunu desteklemiyordum. Halka hitap edildiği zaman "iyi aoglar"doğru, değildi cogu makalede paylaşıldı. Alışkanlık diyelim. Kısa bir sure sonra aramizda konuşup düzeltildi.

Ay'a çıkışınız sonra oruç reis liderinizdi.Ama geçtiğimiz haftalarda partinizden ayrılıp tr de kendi partisini kurdu. Bu ayrılışın sebebi ne?

Oruç'la yollarımız ayrıldı.Kendisine hala tavırlıyım bu tavrım bitmeyecek. Ama o benim kardeşim aynı gruptayız aynı anda başladık oyuna zorlukları beraber atlattık tüm parti olarak. Kendisi biraz çocuk gibi 'A' desen alınır küser. Bi tartışma sonrası fevri davranarak partiden ayrıldı sonrasında ise bilindiği gibi parti kurdu.

Ben aranizdaki dargınlığın bittiğini düşünerek sormuştum ama öyle değilmiş. umarım bu röportaj sonrası özelden konuşup bu dargınlığa bir son verirsiniz. Eminim tüm halkımızın beklentisi de odur.

Oruç dediğim gibi kardeşim özelden konuşuyorum bu dargınlık değil :) hala samimiyim kendisiyle ama yaptığı aklımda.

Bunu açıklamaniz iyi oldu benim anladığım gibi yanlış anlaşılabilirdi :)

Sizden önce hatırladığım kadarıyla korgeneral liderdi. Aogda liderler neye göre seçilir?


Tabiki oylama sonucunda lider seçilir.Korgeneral bırakmak istedi, ben devraldım. Lider olarak temsil ediyorum ama lider ben değil tüm partimdir. Herkesin ortak kararına uyar ona göre hareket ederiz.

Ben sadece resmiyette temsil ediyorum bir konuya bireysel karar vermiyorum. Tüm parti üyelerine yada 10 kişilik yönetim ekibimize sorup öyle kararlar alıyoruz
Kim aday olmak isterse oylama yapıyoruz en çok oyu alan lider oluyor :)

Talip Bey, geçtiğimiz günlerde eu bloğuna geçtiniz. Halkımızda hâlâ  sadece Türk devletlerinden oluşan Türk Bloğu düşüncesi var. Sizce bu olabilecek birşey mi? Olabilecekse yapılmalı mı?

Bende çok istiyorum. belki yıllardır hayalini kurduğumuz 'TURAN' Ordusu oyunda gerçekleşebilir ama şuan yeri ve zamanı değil.Birlik olmayı birbirimize kin kusmak yerine kenetlenmeyi başardığımız zaman bu olabilir.

Tabi ki gelişim de önemli Statlarımızı geliştirmeliyiz gücümüz var doğru ama daha da gelişip bir olmalıyız İşte o zaman her şey istediğimiz gibi olur.:)

Aog ve Tga olarak başkentlerinizi dünya'ya taşıma kararı almıştınız. Görüyoruz ki hala başkentiniz ayda . Dünyaya taşınma sürecini ne kadarlık bir zaman dilimi olarak planlıyorsunuz?

Biz biliyorsunuz ki Kuzey israili aldık.Bir bölgede devlet kurulduğundan itibaren 1 ay dikta ilan edilemiyor.8 ocakta dikta olabilecek bizde geçtiğimiz günlerde aydaki geliştirmediğimiz beklettiğimiz bölgeye dünyadan savaş açtık. 7 aralıkta ise Kuzey israil'de bulunan 2. ülkemizin başkentini ay 26. bölgeye taşıyıp devir işlemlerinden sonra tekrar başkenti kuzey israil'e taşıyacağız.Yani 10 ocaktan itibaren başkentimiz dünyada olacak :)

Talip bey, baskentinizi dünyaya taşıyınca dünya üzerinde de genişlemeyi düşünüyor musunuz? Yoksa planlarınız sadece ay üzerinde mi?


Amacımızı biliyorsunuz Ay'ı fethetmek Ama bu dünyadan toprak almayacağımız anlamına gelmiyor.Örnek veriyorum doha ve ermenistan savaşında çoğu cephede en çok hasarı vuran AOG Ve TGA'Dır. Ama biz sadece 1 bölge aldık.

Bundan sonra elbette blok savaşlarında toprak talep edicez hakkımız olanı istemekte tereddüt etmicez :)

Bildiginiz gibi 18 ocakta Sovyet blogu ile Avrupa bloğu arasındaki saldırmazlık paktı sona eriyor. Siz bu vakit gelene kadar Türk oyunculara neleri öneriyorsunuz?

O vakit geldi diyebiliriz.Kısa bir süre kaldı. Soviet lideri hazirana kadar uzatmak istiyor. Bunu blok kabul eder mi bilmiyorum

 tabi ki önemli olan gelişim. Kimse enerjisini goldunu boş yere harcamasın olası bir savaşta çok lazım olucak. ya kıyamet kopacak dünya savaşı çıkacak yada yeni bir anlaşma yapılacak.

Talip Bey, son zamanlarda yerli üretim silahları görüyoruz, gururlaniyoruz. Artık bizde piyasa ile yarışabilecek seviyeye geldik. Sizde piyasanın altında fiyatlara üretim yapıp satan kişilerden birisiniz. 

Hangi stat seviyesinde piyasadan ucuza üretmeye başladınız? Bu işten kâr edebiliyor musunuz?

Aslında ben kuvvete yönelik devam edecektim.Ama ne zaman depoya girsem hiç Türk uretici görmedim. Neden olmasın diyerek eğitime yöneldim.eğitim 250 olunca yavas yavaş kâr etmeye başladım. tabi anlık dalgalanmalarda zarar ettiğim oldu.

Egitimim seviyem 400 e yaklaştı artık piyasanın baya altına üretim yapabiliyorum. ara ara makale paylaşıp ihtiyacı olan kişilere daha ucuza satıyorum. Dışardan belki kolay görünebilir ama depoya koyduğumuz silahların limiti var surekli takip etmeniz gerekiyor.Eğer 3-4 saatimi ayırıp sürekli ürettiğim zaman 2,3kkkk kâr elde edebiliyorum açıkçası tabi üretimde Türkleri görmek gurur verici ara ara den ile yarışa girsemde Zarar etmiyorum :)

Oyuncular genelde tek bir stat üzerinde yogunlasiyor. Şimdi üretip kazanan aynı zamanda kuvveti de yerinde biri olarak siz halkımıza hangi statları geliştirmelerini tavsiye edersiniz?

Aslında bu soru çok zor ben üretmek, uretimde yarışmak ucuzdan satıp kâr elde etmek için eğitime yoğunlaştım.Ve sonuna kadar gideceğim.

 Aslında bütün statlar hasarı etkiliyor kuvvet statı 1 diğerleri 0.50 hasarı etkiliyor ama benim görüşüm en azından hepsi 200 250 olmadan tek bir stata yönelmesinler.



Talip Bey, Türk oyuncular son aylarda artan sayıları ile çok güçlendi. Adeta Türkiye'ye sığamadık :)

 Türkiye dışında irili ufaklı baya bir Türk devleti kuruldu. Sizin bu konu da düşünceleriniz nelerdir? Birde Geçtiğimiz gün istemediğimiz şekilde iki Türk devleti karşı karşıya geldi. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Şu bey lafını kaldıralım çok resmi geliyor North desen yeter;) 
Hem karşıyım, hem değilim.Biz de kendi devletimizi kurduk.Ama biz devletçik değil, Dünya'da ses getirmiş toplam 14 bölgesi olan bir devletiz .

Herkesin icinde az da olsa bi liderlik isteği olması normal herkesin de hakkı.

Desteklemedigim kısmı ise güçleri olmayan insanların devlet kurması gerçekten zor ve gelişimlerini etkiliyor olası bir savaşta savunamayacaklar bu da prestij kaybı çünkü dünyada bloğu yendik demiyorlar Türk olarak bahsediyorlar.

Hep diyorum bizler değişik bir milletiz bizim düşmanımız kendi icimizdeki nefsimiz.kendi kendimizi yiyip bitiriyoruz ama bariyer devletlerde şart tabi :)
Röportajlarımızda resmi dil kullanmayı tercih ediyoruz sayın North :)

Birazda partinizden bahseder misiniz? Neden partinize gelelim?

Sadece partimize değil herkes tüm farm bölgelerimize de gelebilir. Her parti gibi bizde yeni gelen arkadaşlara yardımcı olmayaca çalışıyoruz.Oyunla ilgili bilgiler veriyoruz.Sinir stresten uzak hem farm yapip hem gelişimimizi devam ettiriyoruz ay'dan dünyayı izlemek güzel :)

Aog diyince insanlar sadece reel grupta bulunanların katılabildiğini sanabiliyor gerçekten de öyle mi? Öyle değilse partinize katıldıktan sonra reel gruba aldırdıklarınız oluyor mu:) ?


Hayır,şuan partimizde olup grubumuzda olmayan çok kişi var bizim kapımız herkese açık. Geçen grup alımlarında ise bi kaç kişiyi aldırmış olabiliriz :)

Her grup alımlarında güvendiğimiz kisileri aldırmaya çalışıyoruz açıkçası :)
Gruba aldırdığımız Aug aug aug demezse tabi :)

Son olarak roportajlarımızı sonlandirmadan önce halkımıza neler söylemek istersiniz?

Biraz klasik olucam ama artık doğru olanı yapmalıyız.Birlik olmayı bir olmayı öğrenmeliyiz. Kavga etmek yerine tartışıp ortak konuya varmamız gerek.Emin olmadan bi konu hakkında birilerini yargılamamamız gerek :)

Birde iyi aoglar demiyeceğim tabi ki de. Valilerimiz ekonomi bakanımız ve tüm parti üyelerimiz cok çalışıyor. Elinden gelen herşeyi yaptıkları için Hepsine teker teker teşekkür ediyorum ;)

Bunca işiniz arasında bize de vakit ayırıp sorularımıza çekinmeden cevap verdiğiniz için Rival Regions TR olarak teşekkür ederiz.


Rica ederim ben teşekkür ederim.Yardımcı olduysam ne mutlu bana :)

0 Yorum :

Yorum Gönder

Yorum üzerinden dilediğiniz soruyu sorabilirsiniz

*Bir Google Hesabınız yoksa Yorumlama Biçimi seçeneklerinden "Anonim" veya ad/url tıklayıp yorum yapabilirsiniz.

Adsense Reklam (Yayın Üstü)

Adsense Reklam (Yayın Ortası)

Adsense Reklam (Yayın Ortası)

Adsense Reklam (Yayın Altı)